Την Παρασκευή 06/03/2026 κατά την 5η και 6η ώρα του ωρολογίου προγράμματος πραγματοποιήθηκαν δράσεις για την πανελλήνια ημέρα κατά της βίας στο σχολείο. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε προβολή βίντεο και σεναρίων σχετικά με την ενδοσχολική βία, ακολούθησε παιχνίδι ρόλων και ένα quiz με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του σχολείου.

