Διδακτική επίσκεψη στο Διδυμότειχο στο πλαίσιο της δράσης Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας

Την Πέμπτη 02/10/2025 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στο Διδυμότειχο στο πλαίσιο της ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης των πολιτών του Βορείου Έβρου για την οδική ασφάλεια, που διοργάνωσε η Διεύθυνση μεταφορών και επικοινωνιών Ορεστιάδας στο 1ο Γυμνάσιο Διδυμοτείχου.

Scroll to Top