Ομιλία στα πλαίσια του προγράμματος «Ολοκληρωμένη διαχείριση ύδατος ανθρωπογενούς κατανάλωσης»

Την Παρασκευή 28/03/2025 τις δυο τελευταίες ώρες του σχολικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε ομιλία του γενικού διευθυντή της Δ.Ε.Υ.Α. Διδυμότειχου και δρ. χημείας κ. Πετρίδη Νικόλαο με τίτλο « Ο κύκλος του νερού – Οι προκλήσεις της λειψυδρίας και της ρύπανσης του πόσιμου νερού » στο γυμνάσιο με Λ.Τ. Μεταξάδων. Η ομιλία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος «Ολοκληρωμένη διαχείριση ύδατος ανθρωπογενούς κατανάλωσης» που έχει αναλάβει η εκπαιδευτικός Μοιρασγεντή Μυρτώ ΠΕ03 ύστερα από πρόσκληση της προς τον γενικό διευθυντή της Δ.Ε.Υ.Α. Διδυμοτείχου. Έπειτα οι μαθητές του σχολείου μίλησαν με κατοίκους του χωριού για τα προβλήματα ύδρευσης του τόπου και επισκέφτηκαν εγκατάσταση πόσιμου νερού του χωριού. Στόχος της δράσης είναι η κατανόηση της σημασίας του νερού για τη ζωή, η ενημέρωση για το πόσιμο νερό και το φαινόμενο της λειψυδρίας καθώς και η ευαισθητοποίηση με στόχο τη συνετή κατανάλωση του νερού.

Scroll to Top