Ανέκδοτα

ΣΧΟΛΙΚΑ

Ένας καθηγητής της Λογικής προσπαθεί να διδάξει το γιο του τις αρχές της καθαρής σκέψης και την ανάγκη της ακριβολογίας. Του δείχνει το ρολόι του τοίχου, που μόλις χτύπησε την ώρα .
- Και τώρα, τον ρωτά, αν πάρω ένα σφυρί και σπάσω το ρολόι, θα μπορούσαν να με συλλάβουν με την κατηγορία ότι σκότωσα τον χρόνο?
- Όχι, απαντά ο μικρός αδίστακτα, γιατί πρόκειται περί αυτοάμυνας .
Ο καθηγητής κατσούφιασε.
- Πώς το φανταστικές αυτό?
- Μα αφού το ρολόι χτύπησε πρώτο!

 


Ο δάσκαλος μιλάει στην για το νόμο της έλξης.
- Ο Ισαάκ Νεύτωνας, εξηγεί, καθόταν κάτω από μια μηλιά. Ένα μήλο έπεσε στο κεφάλι του και από μια απλή παρατήρηση, ο Νεύτωνας ανακάλυψε το νόμο της παγκόσμιας έλξης. Δεν είναι καταπληκτικό?
- Μμ, ναι παρατηρεί πολύ λογικά ο Μπάμπης, μα αν καθόταν στο σχολείο διαβάζοντας βιβλία, δε θα 'χε ανακαλύψει τίποτα.

 

- Γιατί Τοτό, ο γάιδαρος έχει τόσο μεγάλα αυτιά? - Γιατί όταν ήταν μικρός, Δε θα άκουγε τον πατέρα του και θα του τα τραβούσε.

 


Στις εξετάσεις ένας μαθητής που δεν μπορεί να λύσει την άσκηση, γράφει στην κόλλα του
"Αυτήν την άσκηση, μόνο ο θεός μπορεί να την λύσει. Καλά Χριστούγεννα."
Τα αποτελέσματα
"Ο Θεός παίρνει άριστα κι εσύ απορρίπτεσαι. Και του χρόνου."

 


Ο δάσκαλος ρωτάει τον Γιάννη, πώς λέγονται οι κάτοικοι της Κω.
-Κότες κύριε!
-Και οι κάτοικοι της Κούβας? ρωτάει ο δάσκαλος.
-Κουβάδες κύριε!

 

Ο δάσκαλος στον μαθητή του
-Είδες ποτέ σου δέρμα ιπποπόταμου?
-Μάλιστα.
-Μπράβο! Και πού το είδες?
-Επάνω σε έναν ιπποπόταμο!
-Ώστε είδες ιπποπόταμο! Και πού?
-Στο σπίτι τη μαμά! Ο μπαμπάς της λέει διαρκώς
"Να χαθείς ιπποπόταμε".

 

Μια νεαρή καθηγήτρια της Ιατρικής δίνει εξετάσεις.
Ο καθηγητής τη ρώτα.- Πείτε μου δεσποινίς , πώς πηδάει ο ψύλλος?
Στεναχωρημένη η κοπελιά, επειδή δεν ξέρει να απαντήσει, λέει - Μα κύριε καθηγητά, με πηδήματα θα ασχολούμαστε τώρα?

 


Κάποτε ρώτησαν έναν καθηγητή, αν τον ενοχλούσε, όταν οι μαθητές του κοίταζαν το ρολόι τους.
- Όχι, ασφαλώς όχι, απάντησε εκείνος. Με ενοχλεί όμως, όταν το βάζουν στ' αυτί τους για να δουν μήπως σταμάτησε!

 


Στο τέλος της σχολικής χρονιάς ένας μαθητής πλησιάζει τον καθηγητή του και του λέει
- Αν μ'αφήσετε στην ίδια τάξη κύριε καθηγητή, θα πέσω στη θάλασσα να πνιγώ!
- Μη φοβάσαι Γιωργάκη, τα κούτσουρα επιπλέουν!

 


Ο καθηγητής στον αμελή μαθητή του
- Γιατί δεν έγραψες το μάθημα της γεωγραφίας?
- Ο μπαμπάς λέει πως η μορφή του κόσμου αλλάζει κάθε μέρα και εγώ περιμένω να κατασταλάξει

 


- Είσαι ευχαριστημένος Τάκη με το νέο σου καθηγητή της Γεωγραφίας?
- Όχι και τόσο μπαμπά, γιατί Δε φαίνεται να ξέρει και πολλά πράγματα. Διαρκώς εμάς ρωτάει!

 


Ένας δάσκαλος ρώτα ένα μαθητή του ποιος έφτιαξε την Ακρόπολη. Επειδή ο μαθητής δεν το ήξερε, λεει
Ο διπλανός του σιγανά: " Ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης". Ο μαθητής που δεν άκουσε καλά λέει: Το κτήνος ο Καλλικράτης!"

 

Ο δάσκαλος προς τον Τσιγκούνη μαθητή του:
- Αβραάμ, δύο και δύο, ποσό κάνουν?
- Τρία κύριε.
- Όχι βέβαια τρία, αδιάβαστε.
- Τριάμισι κύριε.
- Όχι βρε παίδι μου, πρόσεξε καλά.
- Τέσσερα κύριε.
- Ναι, αλλά γιατί δεν το 'λεγες από την αρχή?
- Πώς , έτσι, χωρίς παζάρια κύριε?

 

Η δασκάλα μαθαίνει στα παιδία τους βασικούς κανόνες της αριθμητικής.
-Ακούστε παιδία μου, είπε. Για να κάνουμε αφαίρεση πρέπει να έχουμε πράγματα ομοειδή. Δηλαδή δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε τρία μήλα από τέσσερις μπανάνες ή έξι αχλάδια από οχτώ καρπούζια. Πρέπει να αφαιρέσουμε τρία μήλα από τέσσερα μήλα, έξι αχλάδια από οχτώ αχλάδια. Καταλάβατε?
Τα περισσότερα παιδία φάνηκαν να συμφωνούν. Πετάγεται τότε ο Τοτός και λέει:
- Κυρία, μπορούμε όμως να αφαιρέσουμε ένα κιλό γάλα από δύο αγελάδες και τρεις καρπουζόφλουδες από ένα σκουπιδοτενεκέ!

 


Ο δάσκαλος της πρώτης τάξης του δημοτικού, αφού δίδαξε ένα μάθημα περί τιμιότητας, ρωτάει κάποιον μαθητή:
- Για πες μου, αν έβρισκες στο δρόμο ένα πενηντάρικο, τι θα το έκανες? Θα το κρατούσες?
- Όχι, κύριε.
- Μπράβο παιδί μου. Τι θα το έκανες?
- Θα αγόραζα μια σοκολάτα, κύριε.

 

Δάσκαλος: Αυτόν τον καιρό, Καίτη , οι εκθέσεις σου είναι καλύτερες. Μπορείς να μου πεις το γιατί?
Καίτη: Μάλιστα κύριε. Η μαμά μου λείπει σε ταξίδι και τις γράφω μόνη μου. Δάσκαλος: Δείξε μου την Αμερική στο χάρτη, Κωστάκη
Ο Κωστάκης σηκώνεται, τη δείχνει και κάθεται. Δάσκαλος: Για πέστε μου τώρα παιδια,ποιος ανακάλυψε την Αμερική?
- Κωστάκης, απαντούν όλα με μια φωνή.

 

Ο Μίμης στο σχολείο του είχε να γράψει μια έκθεση με
θέμα: "Μάνα μόνο μια" και γράφει:
'Μια φορά η μαμά μου είχε καλέσει στο σπίτι μας μια φίλη της. Σε μια στιγμή, μου φωνάζει: "Μίμη,φερε δυο πορτοκαλάδες".Παω στο ψυγείο και τι να δω! Είχε μόνο μια και φωνάζω : "Μάνα, μόνο μια".

 


Ένας σχολικός σύμβουλος θέλοντας να διαπιστώσει μέχρι που φτάνει η αντίληψη των μαθητών ,τους κάνει την εξής ερώτηση:
- Αν ένας δρόμος έχει μήκος διακόσια μέτρα και πλάτος δέκα, πόσων ετών είμαι εγώ?
΄Όλοι οι μαθητές σωπαίνουν, εκτός από έναν που φωνάζει :
- Σαραντατεσσάρων, κύριε!
- Μπα! Και πως σκεφθηκες,για να βρεις τη λύση?
Ρωτάει ο σύμβουλος.
- Απλούστατα, απαντά ο μικρός. Ο αδερφός μου είναι 22 χρονών και είναι μισότρελος!.

 

Δάσκαλος: Γιατί, Κουφιοκεφαλάκη, ζητάμε από το θεό κάθε μέρα , τον άρτο τον επιούσιο?
Κουφιοκεφαλάκης : Για να ΄ναι φρέσκος ,κύριε.

 


- Μήπως θα μπορούσες Γιαννάκη, να μας πεις ένα ένα τα οστά του κρανίου ?
- Τα έχω όλα στο κεφάλι μου κύριε , αλλά αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι κανένα.

 

- Είναι σωστό να τιμωρηθώ ,κύρια ,για κάτι που δεν έκανα?
- Όχι, βέβαια!
- Τότε να μην τιμωρηθώ που δεν έκανα την εργασία μου!

 

Δασκάλα: Παύλο, ξέρεις τι σημασία της λέξης: "υποκριτής"?
Παύλος: Ναι κυρια!Είναι ο μαθητής που παει στο σχολείο χαμογελώντας!

 

- Κωστάκη, λέει η δασκάλα, δεν απάντησες σε καμιά ερώτηση. Μπορείς να μου πεις, τι θα κάνεις, όταν μεγαλώσεις?
- Θα γίνω μυστικός πράκτορας, κυρία!

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ